Przedwczoraj ją kupiłem, wczoraj przerejestrowałem i ogólnie się cieszę jak dziecko.Ale pojawił się pierwszy problem. Nie mam instrukcji obsługi... Czy istnieje wersja elektroniczna takiej instrukcji? Gdzie szukać? Niby nic sie n ie dzieje ale np. nie mogę połapać się u ustawieniach komputera, co z lampkami na lodówce, w schowku nad kierownicą tez coś znalazłem dziwnego... itp, itd. Jutro jedziemy pod Czaplinek na tydzień - byłoby dużo czasu na spokojne poznanie się z moją mućką niebieściutką JTD. A może ktoś z Poznania lub okolic zaufa mi i pożyczy swoja instrukcję do przyszłego piątku?
Jakby co to proszę o kontakt: 501 076 796 Grzegorz
instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2010, 02:51
- Multipla: JTD 110 KM, 2002
- Lokalizacja: POZNAŃ
Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna
Hej, szukać można w sieci. Sprawdzałeś na forum technicznym? Tam jest dużo odnośników. Ot, choćby do http://www.blask.pop.e-wro.pl/PDF/ kolegi luks'a.
0 x
neti neti
- Darraz
- Klubowicz
- Posty: 5467
- Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
- Multipla: BYŁA :-(
- Lokalizacja: MOSINA
- x 111
Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna
Alkefas mnie uprzedził, chciałem podać ten sam link
Do niedawna można było dostać "papierową" wersję instrukcji od Fiata - wystarczyło tylko napisać do "centrali". Ja się rok temu jeszcze załapałem, kolega pół roku później też chciał ale Fiat przysłał informację, że instrukcje się skończyły.
Poza tym "na gwałt" proponowałbym coś innego niż instrukcję - tą co najwyżej można przeczytać
Do niedawna można było dostać "papierową" wersję instrukcji od Fiata - wystarczyło tylko napisać do "centrali". Ja się rok temu jeszcze załapałem, kolega pół roku później też chciał ale Fiat przysłał informację, że instrukcje się skończyły.
Poza tym "na gwałt" proponowałbym coś innego niż instrukcję - tą co najwyżej można przeczytać
0 x
tel. 691 780 705
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2010, 02:51
- Multipla: JTD 110 KM, 2002
- Lokalizacja: POZNAŃ
Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna
Dzięki bardzo! Już sprawdziłem - wszystko tam jest. Jestem zaskoczony błyskawiczną reakcją klubowiczów - 15 minut i po kłopocie. Tak jak w tym powiedzeniu: "mówisz - masz!" Salut!
0 x
- miszczu77
- Admin
- Posty: 2590
- Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
- Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
- Skype: miszczu77
- Lokalizacja: Łódź
- x 84
Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna
Ale czy naprawdę trzeba aż tak daleko szukać instrukcji. Przecież wszystkie instrukcje do Multipli są od niepamiętnych czasów na naszej stronie w dziale "Do pobrania".
http://www.multiplaklub.pl/index.php?op ... &Itemid=11
http://www.multiplaklub.pl/index.php?op ... &Itemid=11
0 x
Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna
też zainteresowany najlepiej elektroniczna wersja, czy w ogóle taka jest dostępna???
pozdrawiam jg
pozdrawiam jg
0 x
- kacfil
- Posty: 2077
- Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
- Multipla: Jtd 115 2004
- Lokalizacja: Sosnowiec
- x 54
Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna
Tobie się instrukcja nie przyda.jak23 pisze:też zainteresowany najlepiej elektroniczna wersja, czy w ogóle taka jest dostępna???
pozdrawiam jg
0 x
- Multiger
- Posty: 202
- Rejestracja: 4 sty 2015, 09:46
- Multipla: JTD 105, 1999
- Lokalizacja: Rodowity Łodzianin obecnie Piaseczno
Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna
Czytam tytuł wątku i widzę, że nikt powyżej nie wypowiedział się w temacie
Teoretycznie coś takiego powinno wystarczyć:
- Upatrzeć i złapać jakąś laskę a potem to już samo poleci.
Jednak powyższa instrukcja dla kolegi Jak23 do niczego się nie przyda.
W jego przypadku proponuję:
Zmniejszyć prędkość przelotową wejść na niski pułap rozglądając się szukamy jakiegoś małego polowego lotniska. Jeśli Jak23 będzie miał szczęście to ma szansę upatrzeć np. Wilgę.
Jeżeli jednak nie ma się ochoty na wieśniaczkę a niestraszne są "wysokie progi", to można zaryzykować i powęszyć nad jakimś większym miastem.
Szukanie pozostaje bez zmian, niski pułap i przelotowa jednak tu upolować można np. Cessnę 650 Citation. Ale uwaga to już wysoka półka
Gdy już mamy upatrzony obiekt zmniejszamy prędkość do minimum i otwieramy klapy, zniżmy lot na kilka metrów i ostrożnie próbujemy przysiąść naszej damulce plecach...
...a potem podobnie jak wcześniej pisałem, samo poleci.
Teoretycznie coś takiego powinno wystarczyć:
- Upatrzeć i złapać jakąś laskę a potem to już samo poleci.
Jednak powyższa instrukcja dla kolegi Jak23 do niczego się nie przyda.
W jego przypadku proponuję:
Zmniejszyć prędkość przelotową wejść na niski pułap rozglądając się szukamy jakiegoś małego polowego lotniska. Jeśli Jak23 będzie miał szczęście to ma szansę upatrzeć np. Wilgę.
Jeżeli jednak nie ma się ochoty na wieśniaczkę a niestraszne są "wysokie progi", to można zaryzykować i powęszyć nad jakimś większym miastem.
Szukanie pozostaje bez zmian, niski pułap i przelotowa jednak tu upolować można np. Cessnę 650 Citation. Ale uwaga to już wysoka półka
Gdy już mamy upatrzony obiekt zmniejszamy prędkość do minimum i otwieramy klapy, zniżmy lot na kilka metrów i ostrożnie próbujemy przysiąść naszej damulce plecach...
...a potem podobnie jak wcześniej pisałem, samo poleci.
0 x