Program 20 jubileuszowego zlotu Klubu Fiata Multipla
Dzień I czwartek 6.06.2019 r.
godz. 15:00 - oficjalne rozpoczęcie zlotu na terenie
OW Lotnik, który będzie główną bazą zlotu i tam będą odbywać
się zlotowe imprezy ( przywitanie uczestników i przedstawienie ekip, dodatkowe informacje,program
zlotu ). Rozpoczęcie może odbyć się z tej estrady.
godz. 17:00 - konkurs dla wszystkich, temat: na pewno coś o klubie, multipli, regionie - atrakcyjne nagrody dla
zwycięskiej ekipy-rodziny.
godz. 19:00 - czas wolny, czyli szeroko pojęta integracja itp.
Dzień II piątek 7.06.2019 r.
godz. 9:00 - wspólny wyjazd do miejscowość Ujazd i zamku Krzyżtopór.
https://www.youtube.com/watch?v=-38IOabchnU
godz. 10:30 – 12:30 - zwiedzanie zamku z przewodnikiem w grupach ( bilety kupujemy indywidualnie ).
cennik dostępny na stronie internetowej zamku:
https://krzyztopor.org.pl/zamek/index.p ... rta/cennik
Na obiekcie obowiązuje ZAKAZ wprowadzania psów!
Samochody parkujemy na parkingu obok zamku.
Po zakończeniu zwiedzania powrót do ośrodków.
godz. 14:00 - walne zebranie członków klubu – wybór nowego zarządu, organizacja kolejnego zlotu, sprawy bieżące.
godz.18:00 - 20:00
Wielki Bal Przebierańców a na nim: podróż przez świat z muzyką czyli tańce:
greckie, szkockie, country, włoskie, francuskie, indonezyjskie, walce, tanga, swing i dla
dzieci specjalnie – taniec gąsek, kaczuchy, popcorn i wiele innych. W trakcie balu konkurs
na najpiękniejsze stroje dzieci i na najpiękniejsze przebranie rodziny.
Za zajęcie I miejsca dla zwycięskiej rodziny nagroda o wartości około
400 zł, a więc warto wziąć udział.
Dzieci za najładniejsze stroje nagrody rzeczowe.
Uwaga! Osoby bez przebrania niestety nie mogą brać udziału w balu. Przykre, ale taka jest idea balu aby przyjść w przebraniu.
Rodzic lub opiekun przebranych dzieci oczywiście wchodzi i pomaga swoim dzieciom w zabawie.
Muzyka na żywo, prowadzą diabeł, czarownica i Gandalf Szalony.
godz. 20:00 - po balu czas wolny - integracja, czas na piwo bezalkoholowe itp.
Dzień III sobota 8.06.2019 r.
Najważniejszy dzień zlotu Święto Klubu.
godz. 7:05 - zbiórka do wyjazdu na imprezę do Ostrowca Świętokrzyskiego. Ustawiamy się na drodze dojazdowej do
ośrodków.
godz. 7:20 - wyjazd do Ostrowca Świętokrzyskiego. Odległość ok. 52 km, po drodze mamy przejazd przez Opatów i tam prawdopodobnie ze względu na dwa skrzyżowania kierowane sygnalizacją świetlną kolumna się podzieli, nie ma innej możliwości. Omówimy to później dokładnie na forum i zlocie.
godz. 8:20 - spotykamy się przed Ostrowcem Świętokrzyskim na parkingu hotelu
„Panorama”, jest tam spory parking i tam czekamy na tych co pozostaną po drodze w tyle.
godz. 8:20 - wyruszamy na rynek w grupach do 10 samochodów, w odstępach do 1 min.
Zawsze z przodu będzie jechał samochód ostrowiecki i niejako prowadził
grupę, aż na rynek. Podział na grupy będzie dokonany wcześniej i każdy
będzie wiedział w której grupie jest i kiedy jedzie. Dlaczego tak?
Jedziemy przez miasto, może niezbyt duże, ale ruch jest.
Wg. przepisów 10 pojazdów nie tworzy kolumny i możemy przejechać bez
pomocy Policji. Chyba każdy posiada nawigację samochodową i zakładamy że po drodze nie będzie
problemów.
W tej samej kolejności i ten sam sposób będziemy opuszczać rynek.
godz. 9:00 - główna impreza na płycie rynku - wjeżdżamy na płytę rynku, w ustalonej
wcześniej kolejności. Wjeżdżamy przez rampę tak jak na rajdach.
Ustawiamy się w tzw. jodełkę. Jako ostatnie wjeżdżają „wybrane wyróżniające
się samochody" czyli: babcia Multipla, nasze ciekawe multiple i ich właściciele.
Te samochody zatrzymują się na chwile na rampie, aby prowadzący
konferansjer mógł powiedzieć kilka słów o tych samochodach ich coś na temat ich właścicieli.
godz. 9:15 – 9:30 - powitanie przez władze miasta, krótko o regionie, mieście, ciekawostki, promocja miasta.
godz. 9:30 - wystąpienie Prezesa klubu – kilka słów o historii klubu?
godz. 9:40 - wyróżnienie osób zasłużonym dla klubu.
godz. 9:50 - minuta ciszy dla uczczenia zmarłego niedawno kolegi z klubu ( Macieja Pawłowskiego –
maciejpaw ) a także innych osób które nas opuściły.
godz. 9:50 – 10:15 - rozwiązanie konkursów i wręczenie nagród ( konkursów które odbędą się wcześniej w
miejscu pobytu ).
godz 10:15 – 10:30 - przygotowanie się do występu zespołu „Pod Wiatr” w tym czasie możemy robić wszystko
( rozmowy z członkami klubu, ciekawostki o mieście, oglądanie pojazdów itd. )
godz. 10:30 – 11:30 - koncert zespołu „Pod Wiatr” dla wszystkich.
https://www.youtube.com/watch?v=fHSNQBQ-ZhI
( mała próbka tego co nas czeka podczas występu zespołu )
strona internetowa zespołu:
http://www.podwiatr.art.pl/
godz. 11:30 - podziękowania dla sponsorów, władz miasta Ostrowca, patronów medialnych.
W trakcie imprezy obecni będą: Gazeta Ostrowiecka, Radio Ostrowieckie, Radio Rekord, przedstawiciele władz miasta, mieszkańcy miasta. Podkreślam impreza jest dla nas z okazji jubileuszu i wszystko co się będzie odbywać jest organizowane dla naszego klubu. To my mamy się dobrze bawić, a przy tej okazji goście i inne przybyłe osoby.
godz. 11:30 – 12:00 - pomału wyjeżdżamy z Ostrowca w kierunku Bałtowa spotykamy się za miastem na
drodze do Bałowa i razem wjeżdżamy do parku rozrywki na zarezerwowany parking.
Jest to ostatni parking na umieszczonej poniżej mapie ( Legenda pod poz. nr 7 ) obok
przystanku Zwierzyniec.
Z tego parkingu będą odjeżdżały autobusy którymi będziemy zwiedzali z przewodnikiem górny Zwierzyniec Bałtowski.
godz. 13:30 - odjazd pierwszego autobusu na safari ( 40 osób ) podział na autobusy będzie podany
wcześniej na forum.
Obok parkingu będą kasy gdzie każdy indywidualnie kupuje bilety dla siebie i swojej rodziny.
UWAGA!!!
Identyfikator zlotowy okazany przez kupującego w kasie upoważniał będzie do nabycia biletów w promocyjnej cenie.
Brak identyfikatora oznacza zakup biletu w standardowej cenie 69 zł. za pakiet.
Wynegocjowany Pakiet „Przygoda” w cenie 39 zł. od osoby ( cena ostateczna ) upoważnia do zwiedzania:
1/ Jura Parku:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=KMIwKONuazo
2/ Muzeum Jurajskiego:
3/ Prehistorycznego Oceanarium:
4/ Zwierzyńca Bałtowskiego ( górnego i dolnego ) - górny zwiedzany z pokładu amerykańskiego schoolbusa, jak w prawdziwym afrykańskim safari:
5/ Parku miniatur „Polska w Miniaturze”:
6/ Wioski Czarownic „Sabatówka”:
Informujemy że taki pakiet normalnie kosztuje 69 zł.
Obowiązywać nas będą jedynie godziny odjazdu autobusów, cała reszta wg. uznania i bez ograniczeń czasowych.
Zakładamy, że wszyscy uczestnicy wezmą udział w bałtowskiej zabawie. Na pewno są to koszty ale uwierzcie warto. Nie wiadomo kiedy będzie kolejna okazja do zobaczenie tego niesamowitego miejsca.
godz. 18:00 - powrót do ośrodków w Golejowie dowolnie razem po kilka multipli lub osobno, jak kto chce.
godz. 20:30 - 21:00 - finał loterii Auto-Dap. Szczegóły tutaj:
https://www.multiplaklub.pl/forum/viewt ... =38&t=6229
godz. 21:30 - dyskoteka pod gwiazdami przy grillu, gra profesjonalny didżej, zapewniony grill na
200 osób, stoły z ławami oświetlone i zadaszone, miejsce do tańca też pod dachem
Żaden deszcz nam nie straszny. Didżej gra około 4 godzin. Później musimy dopłacić
z własnej kieszeni. Sprzątanie po nas zapewnione i opłacone, drewno na
grilla też i prąd też. A więc bawimy się do woli jak kto chce, z kim kto chce.
Prowiant, napoje dania na grilla we własnym zakresie.
Dzień IV niedziela 9.06.2019 r.
godz. 12:00 - oficjalne zakończenie zlotu i pożegnanie uczestników ( w miejscu rozpoczęcia ).
Tak przedstawia się program tegorocznego jubileuszowego zlotu. Jest bardzo rozbudowany, oferuje wiele atrakcji w stosunkowo krótkim czasie.
Dlatego prosimy wszystkich uczestników o zapoznanie się z planem zlotu i przestrzeganie podanych czasów i godzin aby nikomu nic atrakcyjnego nie umknęło. Sobota jest bardzo napięta i wymaga od wszystkich dyscypliny czasowej. Ale jeżeli zamkniemy się w ramach czasowych, zapewniamy Was że atrakcji nie zabraknie i każdy będzie mile wspominał nasze świętokrzyskie spotkanie.
Uwaga !
Prosimy uczestników o wpisanie się do ankiety zlotowej i wypełnienie formularza zgłoszeniowego a także dopełnienia innych formalności i opłat związanych z udziałem w zlocie, nawet gdy ktoś przyjedzie na jeden dzień, tak aby organizator miał wiedzę ile osób będzie korzystać z atrakcji zlotowych a także aby otrzymać pakiet startowy a w nim identyfikatory zlotowe bez których nie będzie zniżki na atrakcje w Bałtowie.
Pozdrawiamy i do zobaczenia na zlocie.