WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2017, 13:50
- Multipla: JTD, 105KM, 1999
- Lokalizacja: Kaunas, Litwa
- x 1
Re: WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
Oto moje podejście do tej pracy - postanowiłem nie wycinać oryginalnego okablowania samochodu, ale raczej wykonać adapter. Mój samochód to 1999 JTD105, zestaw wskaźników i złącza pochodzą z 2002 JTD115.:
Mam kilka pytań dotyczących instrukcji:
1) Schemat mówi, aby podłączyć nowe B8 do obu starego C1 i starego C15. Poniższa lista kontaktów wymienia tylko C1, ale nie C15???
2) Sprawdzając nowsze złącza, nie znalazłem drutu w nowem A32. Zakładam, że mogę zostawić to puste i nie podłączone do starego C10?
Išsiųsta naudojantis LG-H870 Tapatalk 4 Lt
Mam kilka pytań dotyczących instrukcji:
1) Schemat mówi, aby podłączyć nowe B8 do obu starego C1 i starego C15. Poniższa lista kontaktów wymienia tylko C1, ale nie C15???
2) Sprawdzając nowsze złącza, nie znalazłem drutu w nowem A32. Zakładam, że mogę zostawić to puste i nie podłączone do starego C10?
Išsiųsta naudojantis LG-H870 Tapatalk 4 Lt
0 x
przepraszam za mój polski język
- miszczu77
- Admin
- Posty: 2590
- Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
- Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
- Skype: miszczu77
- Lokalizacja: Łódź
- x 84
Re: WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
1)
Według schematu C1 i C15 idą w starych zegarach do jednej kontrolki (patrz rysunek).
Podłączenie tylko C1 też chyba nie będzie problemem.
2)
Jeżeli A32 jest wolny, to można go nie podłączać. W razie czego można go później podłączyć.
Według schematu C1 i C15 idą w starych zegarach do jednej kontrolki (patrz rysunek).
Podłączenie tylko C1 też chyba nie będzie problemem.
2)
Jeżeli A32 jest wolny, to można go nie podłączać. W razie czego można go później podłączyć.
- Załączniki
-
- wskazniki1.png (9.73 KiB) Przejrzano 4026 razy
1 x
- blizardozz
- Posty: 17
- Rejestracja: 4 mar 2016, 22:02
- Multipla: 1,6 16v, 103 KM, 2000
- Lokalizacja: Poznań
- x 1
Re: WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
Witam. W opisie jest info, że po transplantacji zmieni się stan licznika. A ja jestem ciekaw, czy jest możliwość, żeby po wymianie ustawić jakoś licznik na stan jaki był w starym liczniku?
0 x
-
- Posty: 794
- Rejestracja: 3 mar 2012, 09:07
- Multipla: były różne
- Lokalizacja: Luboń/k Poznań
- x 57
Re: WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
To byś musiał podjechać do magika od korekty licznika
0 x
- blizardozz
- Posty: 17
- Rejestracja: 4 mar 2016, 22:02
- Multipla: 1,6 16v, 103 KM, 2000
- Lokalizacja: Poznań
- x 1
Re: WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
Ok. Czyli generalnie jest to do zrobienia. To mam jeszcze jedno pytanko. Jeśli kupię zegary od benzyniaka tylko ten wariant z obrotomierzem, to tak samo czeka mnie cała ta kabelkologia, czy będzie mi pasował normalnie po złączach? Tu jak widzę temat dotyczy przekładki z jtd, stąd moje pytanie.
0 x
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2017, 13:50
- Multipla: JTD, 105KM, 1999
- Lokalizacja: Kaunas, Litwa
- x 1
Re: WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
W końcu skończyłem konwersję i wszystko działa zgodnie z instrukcją, bardzo zadowolen z wyniku. Bardzo wdzięczni członkom tego forum!
Sent from my LM-G710 using Tapatalk
1 x
przepraszam za mój polski język
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
Witam, mam ogromną prośbę o pomoc. Wymieniłem licznik wg instrukcji (benzyna). Po podłączeniu nowych zegarów dostaję komunikat "brake fluid level low" oraz "abs system fault" i na tablicy pozostaję zaświecona kontrolka ABS. Dodam że posiadam auto bez ABS .Płyn hamulcowy jest na odpowiednim poziomie. Pozostałe funkcje na nowych zegarach działają OK.
Czy jest jakaś możliwość aby tą kontrolkę wyłączyć (ABS) i ewentualnie wyłączyć te 2 komunikaty na wyświetlaczu ?
Czy jest jakaś możliwość aby tą kontrolkę wyłączyć (ABS) i ewentualnie wyłączyć te 2 komunikaty na wyświetlaczu ?
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: WYMIANA ZESTAWU WSKAŹNIKÓW - JTD i benzyna
O ile dobrze pamiętam z tyłu zegarów jest miejsce tak jakby na włożenie żarówki z oprawką i powinien być tam napis na obudowie "ABS". Trzeba tam zastosować mostek. Jeszcze chyba nikt tego nie testował, bo taki "golas" bez ABS-u rzadko się zdarza
0 x