Kabelek do diagnostyki Fiatów
- MULCIA
- Posty: 151
- Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
- Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
- Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
- Kontakt:
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Hm. Ale ten http://moto.allegro.pl/interfejs-fiat-a ... 77715.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest taki sam, nie?
Jest taki sam, nie?
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- MULCIA
- Posty: 151
- Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
- Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
- Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
- Kontakt:
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Miszczu - zamówiłem jednak http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/inter" onclick="window.open(this.href);return false; ... -obd2.html
Dzięki.
Dzięki.
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grze$ku
- Admin
- Posty: 420
- Rejestracja: 21 gru 2009, 01:34
- Multipla: JTD, 105 KM, 1999
- Skype: wojnarowscy
- Lokalizacja: Przemyśl
- x 4
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Kupiłem w końcu ten kabelek: Interfejs FIAT ECU SCAN USB we wtyku OBD2
cena 43,50 plus koszt przesyłki 17 zł (opcja z wpłatą na konto i kurierem)
Zainstalowałem na moim laptopie (Windows Vista) program FiatECUScan 3.5 ze strony http://www.fiatecuscan.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Podłączyłem całość do mojej starej mulci (silnik 1.9 JTD, data produkcji: 11/1998) i działa
Przy okazji miłe zaskoczenie - na liczniku 210 tys km a program pokazuje 200 tys - czyli wygląda na to, że trafiłem na "niekręcony" egzemplarz (różnica 5% wydaje się być w granicach dopuszczalnego błędu)
cena 43,50 plus koszt przesyłki 17 zł (opcja z wpłatą na konto i kurierem)
Zainstalowałem na moim laptopie (Windows Vista) program FiatECUScan 3.5 ze strony http://www.fiatecuscan.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Podłączyłem całość do mojej starej mulci (silnik 1.9 JTD, data produkcji: 11/1998) i działa
Przy okazji miłe zaskoczenie - na liczniku 210 tys km a program pokazuje 200 tys - czyli wygląda na to, że trafiłem na "niekręcony" egzemplarz (różnica 5% wydaje się być w granicach dopuszczalnego błędu)
0 x
- MULCIA
- Posty: 151
- Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
- Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
- Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
- Kontakt:
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
No to ja też miałem szczęście. Bo za 1,6 16V 1999rok w miarę dobrym stanie zapłaciłem 2900zł i myślałem że to padlina z przebiegiem od 300000km. Na liczniku 198000km a po kablu 170000km.
Mam tylko problem z nikturymi danymi bo wyskakuje info że za wolny transfer czy coś takiego i nie mogę odczytać błędu ABS-u. Czy coś przestawiałeś w kompie? Jak podłączę firmowego laptopa (Vista) to mam brak połączenia hmmmm.
A może ktoś jest z Kalisza i pomoże.
Mam tylko problem z nikturymi danymi bo wyskakuje info że za wolny transfer czy coś takiego i nie mogę odczytać błędu ABS-u. Czy coś przestawiałeś w kompie? Jak podłączę firmowego laptopa (Vista) to mam brak połączenia hmmmm.
A może ktoś jest z Kalisza i pomoże.
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 522
- Rejestracja: 10 sty 2012, 18:38
- Multipla: jtd 110 km,2002
- Skype: heniek konieczny9
- Lokalizacja: pasikurowice.wroclawska49
- x 18
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
mam tez kabelek ale mam problem z polaczeniem sie z silnikiem laczy sie z abs z poduszkami a z silnikiem wyswietla ze nie ten port lub uszkodzony kabel co zrobic pomoccccy
0 x
Heniek.
790-767-513
790-767-513
- MULCIA
- Posty: 151
- Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
- Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
- Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
- Kontakt:
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Witam.monolith1 pisze:mam tez kabelek ale mam problem z polaczeniem sie z silnikiem laczy sie z abs z poduszkami a z silnikiem wyswietla ze nie ten port lub uszkodzony kabel co zrobic pomoccccy
A Masz tam przełącznik na wtyczce? Jeżeli tak to go przełącz. Jeśli nie to chyba Będziesz musiał przelutować przewodziki, ale to bardziej doświadczeni się wypowiedzą.
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 522
- Rejestracja: 10 sty 2012, 18:38
- Multipla: jtd 110 km,2002
- Skype: heniek konieczny9
- Lokalizacja: pasikurowice.wroclawska49
- x 18
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
tak jest przelacznik i go przestawiam na pozycie silnik i nic
0 x
Heniek.
790-767-513
790-767-513
- kacfil
- Posty: 2077
- Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
- Multipla: Jtd 115 2004
- Lokalizacja: Sosnowiec
- x 54
-
- Posty: 522
- Rejestracja: 10 sty 2012, 18:38
- Multipla: jtd 110 km,2002
- Skype: heniek konieczny9
- Lokalizacja: pasikurowice.wroclawska49
- x 18
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
tak wybieralem wyglada ze kabelek jest do luftu
0 x
Heniek.
790-767-513
790-767-513
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Kabelek jest na pewno dobry - jeśli to kabelek od Viakena to oni dają instrukcję jak to skonfigurować i podłączyć optymalnie do systemu - od tego bym zaczął, oraz sprawdzić właściwe położenie przełącznika.
Kabelek i program Fiatecuscan pracuje zarówno pod Vista jak XP - bez żadnych problemów , sprawdzone osobiście.
Następnie - czy to najnowsza wersja programu (3,3 lub wyżej), bo niektóre starsze np. 2,6 nie mają wszystkich multipli.
Jeśli program jest ok. i kabelek właściwie skonfigurowany to powinien w trybie auto-wyszukiwania (F11) sam znaleźć właściwy typ kompa w aucie - ale uwaga to, że znalazł nie oznacza że sam się połączy!; potem trzeba i tak wybrać właściwy typ mulci i sterownika (na podstawie auto-wyszukiwania) z listy dostępnych.
Kabelek i program Fiatecuscan pracuje zarówno pod Vista jak XP - bez żadnych problemów , sprawdzone osobiście.
Następnie - czy to najnowsza wersja programu (3,3 lub wyżej), bo niektóre starsze np. 2,6 nie mają wszystkich multipli.
Jeśli program jest ok. i kabelek właściwie skonfigurowany to powinien w trybie auto-wyszukiwania (F11) sam znaleźć właściwy typ kompa w aucie - ale uwaga to, że znalazł nie oznacza że sam się połączy!; potem trzeba i tak wybrać właściwy typ mulci i sterownika (na podstawie auto-wyszukiwania) z listy dostępnych.
0 x