Strona 6 z 10

Re: Biała tarcza zegara

: 1 maja 2012, 18:22
autor: Brzózka
Ja niestety na Polski zlot nie jadę, tym razem wybrałem Czechy.

Teraz tak przeglądam poprzednie posty, dopiero teraz zwróciłem uwagę na pomalowane osłony licznika i proponując Ci polerowanie nadwozia w zamian za pomoc przy liczniku, zdaje się, że będziesz wiózł drzewo do lasu ;)
widzę, że Tyś też lakiernik, ale wpadka :oops: ale myśli miałem szczere. Może w zamian zainteresuje Cię imitacja/osłona intercoolera, którą zrobiłem sobie sam. Miała ona być zamontowana w poprzedniej mućce, ale nie zdążyłem jej zamontować, bo zmiana auta spadła na mnie jak grom z jasnego nieba.

Re: Biała tarcza zegara

: 1 maja 2012, 20:46
autor: mariuszsosnowiec
Polerkę chętnie "przyjmę", a ja się zajmę czym tam tylko zechcesz.
czy mogę na e-milka prosić o fotkę tej osłony?? Może bym zakupił w przypływie gotówki? Na razie szukam przedniego zderzaka ZENDER, gdyż mój był już pare razy spawany i nawet nie ma już czego spawać.

Re: Biała tarcza zegara

: 1 maja 2012, 20:50
autor: miszczu77
Zendery to tylko z laminatu (firma imex bodajże). Oryginały to już rzadkość, tylko używane i w kosmicznych cenach, a do tego nie do dostania.

Re: Biała tarcza zegara

: 5 maja 2012, 08:57
autor: Brzózka
mariuszsosnowiec pisze:Polerkę chętnie "przyjmę", a ja się zajmę czym tam tylko zechcesz.
czy mogę na e-milka prosić o fotkę tej osłony?? Może bym zakupił w przypływie gotówki? Na razie szukam przedniego zderzaka ZENDER, gdyż mój był już pare razy spawany i nawet nie ma już czego spawać.
Mariusz tak jak prosiłeś, fotki imitacji/osłony intercoolera.
Jej miejscem docelowym ma być wlot powietrza w zderzaku poniżej tablicy rejestracyjnej do Mk I. Przymierzałem to, pasuje i wygląda fajnie.
Do Mk II ni w ząb to nie pasuje ponieważ zderzak jest wyoblony, a w poprzedniczce jest prosty.

Pierwotna długość razem z kratownicą wynosi 60cm, ale można ją ewentualnie skrócić, odcinając potrzebną długość, np. do zderzaka Zendera. Pręty z nierdzewki także posiadam. Przyjedziesz, zobaczysz, sam ocenisz. W aluminiowych bokach są otwory, w które miał być zamocowany neon, lub coś innego.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ps: Sorki, że fotki dotyczą czego innego, ale odpowiedź powiązana dalej z tarczą zegara

Re: Biała tarcza zegara, wymiana diod podświetlenia

: 3 cze 2012, 20:48
autor: mikuś
Moja zmiana tarcz na białe z niebieską wkładką plus białe diody na cyferki, Obrazek

Re: Biała tarcza zegara, wymiana diod podświetlenia

: 3 cze 2012, 20:50
autor: mikuś
teraz w powiększeniu Obrazek

Re: Biała tarcza zegara, wymiana diod podświetlenia

: 4 cze 2012, 08:52
autor: mikuś
Muszę dodać, że widoczność przy takim układzie jak zastosowałem czyli biała tarcza niebieska wkładka i białe diody to fantastyczny efekt. Widoczność znakomita a w nocy super.
Jednocześnie wymieniłem podświetlenie pod wskazówki na niebieski ale źle widać bo wskazówki są pokryte czerwoną taśmą. Będę zmieniał na podświetlenie czerwone.

Re: Biała tarcza zegara, wymiana diod podświetlenia

: 4 cze 2012, 14:06
autor: MULCIA
No, nie no. Chłopie. Bajeczka ;) Mnie się podoba. rewelacja.

Re: Biała tarcza zegara, wymiana diod podświetlenia

: 4 cze 2012, 18:09
autor: mikuś
dzięki dzięki ale poczekaj aż skończę:) :D

Re: Biała tarcza zegara, wymiana diod podświetlenia

: 15 sie 2012, 07:24
autor: Brzózka
Jeśli ktoś byłby zainteresowany wymianą w swoim sześciopaku tarczy licznika na białą, chętnie odsprzedam. KOSZTY WYSYŁKI BIORĘ NA SIEBIE. Zainteresowani piszcie na PW. Tarcza jest zupełnie nowa do wersji licznika z OBROTOMIERZEM. Przymierzona raz w celu sprawdzenia efektu. Mi osobiście biała tarcza nie przypadła do gustu i pozostaję przy starej. Całkowity koszt to 50zł.