znalazłem taki opis http://www.cnc.info.pl/topics73/wykonan ... t36065.htm" onclick="window.open(this.href);return false; podstawa to wykonanie formy - pogadam jeszcze ze znajomym "modelarzem" ale on raczej w żywicy się bawi
wielbuont - klamkę z demontazu powinienem mieć gdzieś na strychu - po 15 mam trochę urlopu i zabieram się za porządki jak znajdę dam znać tylko pamietaj że potrzebne będą dwie formy na tył i przód
Klamki
Re: Klamki
0 x
- wielbuont
- Posty: 172
- Rejestracja: 2 wrz 2013, 08:06
- Multipla: JTD 110KM 2001
- Gadu-Gadu: 6622680
- Lokalizacja: Strzelno, kujawsko-pomorskie
Re: Klamki
tak, zauważyłem że są różne.
myślałem też początkowo że prawa/lewa będzie inna, ale to raczej to samo.
można pomyśleć o jednej formie, w której będą robione 2szt. - czyli przód i tył na raz.
taka forma powinna być tańsza, i sam proces produkcji też co za tym idzie, bo raczej każdy wymieniałby komplet i tak.
a jakby okazało się za drogo - to można i zastanowić się nad jedną, niejako "uśrednioną" - może by się i tak dało, a różnica byłaby mało widoczna?
myślałem też początkowo że prawa/lewa będzie inna, ale to raczej to samo.
można pomyśleć o jednej formie, w której będą robione 2szt. - czyli przód i tył na raz.
taka forma powinna być tańsza, i sam proces produkcji też co za tym idzie, bo raczej każdy wymieniałby komplet i tak.
a jakby okazało się za drogo - to można i zastanowić się nad jedną, niejako "uśrednioną" - może by się i tak dało, a różnica byłaby mało widoczna?
0 x