MI i MII
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: MI i MII
Nie szukaj różnic między MKI i MKII, bo poza wyglądem ich nie ma. To mechanicznie te same auta, spalanie i osiągi na podobnym poziomie.
0 x
- buły
- Posty: 22
- Rejestracja: 23 lip 2011, 18:20
- Multipla: szukamy
- Gadu-Gadu: 3940994
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: MI i MII
No skad mialem wiedziec... poza tym, ze takie auto istnieje to nic o nim nie wiem A jesli pojawia sie kolejna generacja to raczej z regoly poza wygladem zewnetrznym sa jeszcze jakies roznice.. nie wiedzialem ze fiat poprzestal na zmianie przodu nadwoziasamul2 pisze:Nie szukaj różnic między MKI i MKII, bo poza wyglądem ich nie ma.
Czyli mozna przyjac, ze MI i MII maja te same "bolączki"?
0 x
Asia i Michał
---
Poszukiwania Multipli rozpoczęte
---
Poszukiwania Multipli rozpoczęte
- yach
- Posty: 478
- Rejestracja: 20 paź 2010, 17:58
- Multipla: JTD 105KM 1999
- Gadu-Gadu: 1775328
- Skype: bandarudego1
- Lokalizacja: Konin
- x 1
Re: MI i MII
M II jest pozbawiona jednej ale NAJWAŻNIEJSZEJ "bolączki" M I- nie ma już PRZECUDNEGO przodu. W zamian nadmuchano przód od Pandybuły pisze:Czyli mozna przyjac, ze MI i MII maja te same "bolączki"?
Mam nadzieję, że właściciele M II mnie nie zlinczują
0 x
Ekipa Yachy
DOOZY
wewnętrzne ACH! i zewnętrzne WOW!
DOOZY
wewnętrzne ACH! i zewnętrzne WOW!
- Brzózka
- Posty: 1142
- Rejestracja: 21 lut 2012, 11:06
- Multipla: Była MK1 jest MK2 i CC 704
- Lokalizacja: SBL-Powiat Bieruńsko Lędziński
- x 31
Re: MI i MII
UUUU, już tam jadęyach pisze:W zamian nadmuchano przód od Pandybuły pisze:Czyli mozna przyjac, ze MI i MII maja te same "bolączki"?
Mam nadzieję, że właściciele M II mnie nie zlinczują
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: MI i MII
Dokładnie tak. Niestety nic w tym aucie nie poprawiono i wszelkie bolączki poprzedniczki pozostały.buły pisze: Czyli mozna przyjac, ze MI i MII maja te same "bolączki"?
0 x
- fretek
- Posty: 342
- Rejestracja: 19 wrz 2012, 20:31
- Multipla: JTD, 115KM, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
- x 5
Re: MI i MII
Co do spalania MII to tak jak w tabelce. Trasa poniżej 6l , miasto to około 7.5-7,8. W związku że nie jest to auto sportowe trzymam się rozsądnych prędkości i w cyklu mieszanym wychodzi około 7l.
Jeśli się nie mylę to w MI i MII są te same silniki. Różnica jest w oprogramowaniu i turbinie (proszę mnie poprawić jak coś nachrza.....m )
Jeśli się nie mylę to w MI i MII są te same silniki. Różnica jest w oprogramowaniu i turbinie (proszę mnie poprawić jak coś nachrza.....m )
0 x
- malymaly
- Klubowicz
- Posty: 1121
- Rejestracja: 14 gru 2011, 00:03
- Multipla: JTDm, 120 KM 2006/ DGC 3,6 '15
- Lokalizacja: Bytom
- x 17
Re: MI i MII
Trasa=6-6,5
miasto=7,5-8,0 (tylko miasto). już. A ktoś kiedyś powiedział, że MKII to taka nadmuchana Panda. Kupił bym MKI gdyby produkowali w 2006r. pozdr
miasto=7,5-8,0 (tylko miasto). już. A ktoś kiedyś powiedział, że MKII to taka nadmuchana Panda. Kupił bym MKI gdyby produkowali w 2006r. pozdr
0 x
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 19:07
- Multipla: JTD 120 KM 2006
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: MI i MII
Dodam coś od siebie.
Spalanie zależy w ogromnym stopniu od stylu jazdy i warunków (miasto, trasa, korki)
Do pracy mam 55km i po wyzerowaniu kompa, średnia wychodzi 4,3L:) na tym odcinku- czas przejazdu 45-50 min, brak korków , świateł, trzy miejscowości małe po drodze, prędkość trasowa pomiędzy80-100, nie liczę przejazdów przez miejscowości itp. Nie wyprzedzam jak widzę kilka aut w małych odstępach jadące 80km a, z przeciwka co chwilę coś jedzie. A szybka i agresywna jazda nie da na takim odcinku wymiernej korzyści w czasie. Niestety nie jest tak różowo, parę razy muszę wjechać w Poznań, codziennie też krótkie odcinki po mojej miejscowości, co daje w sumie średnie spalanie na całym zbiorniku 4,9L- 5,2L. Zaobserwowane, w warunkach obecnych, zobaczymy co będzie zimą, ale nie powinno być większych różnic.
Spalanie zależy w ogromnym stopniu od stylu jazdy i warunków (miasto, trasa, korki)
Do pracy mam 55km i po wyzerowaniu kompa, średnia wychodzi 4,3L:) na tym odcinku- czas przejazdu 45-50 min, brak korków , świateł, trzy miejscowości małe po drodze, prędkość trasowa pomiędzy80-100, nie liczę przejazdów przez miejscowości itp. Nie wyprzedzam jak widzę kilka aut w małych odstępach jadące 80km a, z przeciwka co chwilę coś jedzie. A szybka i agresywna jazda nie da na takim odcinku wymiernej korzyści w czasie. Niestety nie jest tak różowo, parę razy muszę wjechać w Poznań, codziennie też krótkie odcinki po mojej miejscowości, co daje w sumie średnie spalanie na całym zbiorniku 4,9L- 5,2L. Zaobserwowane, w warunkach obecnych, zobaczymy co będzie zimą, ale nie powinno być większych różnic.
0 x
-
- Posty: 522
- Rejestracja: 10 sty 2012, 18:38
- Multipla: jtd 110 km,2002
- Skype: heniek konieczny9
- Lokalizacja: pasikurowice.wroclawska49
- x 18
Re: MI i MII
tez cos dodam moja mk1 w dislu 1.9 110 km .w wiekszosci poruszam sie po wroclawiu a wiadomo jaki jest wroclaw i spalanie wychodzi mi w granicach 5.8 do 6.2 i nichce byc wieksze
0 x
Heniek.
790-767-513
790-767-513