MI i MII

tutaj można pisać o wszystkim
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2714
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 173

Re: MI i MII

#11 Post autor: samul2 » 17 paź 2012, 09:05

Nie szukaj różnic między MKI i MKII, bo poza wyglądem ich nie ma. To mechanicznie te same auta, spalanie i osiągi na podobnym poziomie.
0 x

Awatar użytkownika
buły
Posty: 22
Rejestracja: 23 lip 2011, 18:20
Multipla: szukamy
Gadu-Gadu: 3940994
Lokalizacja: Jaworzno

Re: MI i MII

#12 Post autor: buły » 17 paź 2012, 11:14

samul2 pisze:Nie szukaj różnic między MKI i MKII, bo poza wyglądem ich nie ma.
No skad mialem wiedziec... poza tym, ze takie auto istnieje to nic o nim nie wiem :) A jesli pojawia sie kolejna generacja to raczej z regoly poza wygladem zewnetrznym sa jeszcze jakies roznice.. nie wiedzialem ze fiat poprzestal na zmianie przodu nadwozia :)
Czyli mozna przyjac, ze MI i MII maja te same "bolączki"?
0 x
Asia i Michał
---
Poszukiwania Multipli rozpoczęte :)

Awatar użytkownika
yach
Posty: 478
Rejestracja: 20 paź 2010, 17:58
Multipla: JTD 105KM 1999
Gadu-Gadu: 1775328
Skype: bandarudego1
Lokalizacja: Konin
x 1

Re: MI i MII

#13 Post autor: yach » 17 paź 2012, 14:13

buły pisze:Czyli mozna przyjac, ze MI i MII maja te same "bolączki"?
M II jest pozbawiona jednej ale NAJWAŻNIEJSZEJ "bolączki" M I- nie ma już PRZECUDNEGO przodu. W zamian nadmuchano przód od Pandy :!: :!: :!:

Mam nadzieję, że właściciele M II mnie nie zlinczują ;)
0 x
Ekipa Yachy
DOOZY
wewnętrzne ACH! i zewnętrzne WOW!

Awatar użytkownika
Brzózka
Posty: 1141
Rejestracja: 21 lut 2012, 11:06
Multipla: Była MK1 jest MK2 i CC 704
Lokalizacja: SBL-Powiat Bieruńsko Lędziński
x 30

Re: MI i MII

#14 Post autor: Brzózka » 17 paź 2012, 17:03

yach pisze:
buły pisze:Czyli mozna przyjac, ze MI i MII maja te same "bolączki"?
W zamian nadmuchano przód od Pandy :!: :!: :!:

Mam nadzieję, że właściciele M II mnie nie zlinczują ;)
UUUU, już tam jadę :mrgreen:
0 x

Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2714
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 173

Re: MI i MII

#15 Post autor: samul2 » 17 paź 2012, 20:33

buły pisze: Czyli mozna przyjac, ze MI i MII maja te same "bolączki"?
Dokładnie tak. Niestety nic w tym aucie nie poprawiono i wszelkie bolączki poprzedniczki pozostały.
0 x

Awatar użytkownika
fretek
Posty: 342
Rejestracja: 19 wrz 2012, 20:31
Multipla: JTD, 115KM, 2005
Lokalizacja: Warszawa
x 5

Re: MI i MII

#16 Post autor: fretek » 18 paź 2012, 18:58

Co do spalania MII to tak jak w tabelce. Trasa poniżej 6l , miasto to około 7.5-7,8. W związku że nie jest to auto sportowe trzymam się rozsądnych prędkości i w cyklu mieszanym wychodzi około 7l.
Jeśli się nie mylę to w MI i MII są te same silniki. Różnica jest w oprogramowaniu i turbinie (proszę mnie poprawić jak coś nachrza.....m ;) )
0 x

Awatar użytkownika
malymaly
Klubowicz
Posty: 1108
Rejestracja: 14 gru 2011, 00:03
Multipla: JTDm, 120 KM, 2006
Lokalizacja: Bytom
x 15

Re: MI i MII

#17 Post autor: malymaly » 18 paź 2012, 20:07

Trasa=6-6,5
miasto=7,5-8,0 (tylko miasto). już. A ktoś kiedyś powiedział, że MKII to taka nadmuchana Panda. Kupił bym MKI gdyby produkowali w 2006r. pozdr
0 x

Awatar użytkownika
kacfil
Posty: 2035
Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
Multipla: Jtd 115 2004
Lokalizacja: Sosnowiec
x 49

Re: MI i MII

#18 Post autor: kacfil » 18 paź 2012, 20:28

Moja jest ostatnia taka ładna :twisted:
0 x

Krzysio.35
Posty: 9
Rejestracja: 23 kwie 2012, 19:07
Multipla: JTD 120 KM 2006
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: MI i MII

#19 Post autor: Krzysio.35 » 21 paź 2012, 08:21

Dodam coś od siebie.
Spalanie zależy w ogromnym stopniu od stylu jazdy i warunków (miasto, trasa, korki)
Do pracy mam 55km i po wyzerowaniu kompa, średnia wychodzi 4,3L:) na tym odcinku- czas przejazdu 45-50 min, brak korków , świateł, trzy miejscowości małe po drodze, prędkość trasowa pomiędzy80-100, nie liczę przejazdów przez miejscowości itp. Nie wyprzedzam jak widzę kilka aut w małych odstępach jadące 80km a, z przeciwka co chwilę coś jedzie. A szybka i agresywna jazda nie da na takim odcinku wymiernej korzyści w czasie. Niestety nie jest tak różowo, parę razy muszę wjechać w Poznań, codziennie też krótkie odcinki po mojej miejscowości, co daje w sumie średnie spalanie na całym zbiorniku 4,9L- 5,2L. Zaobserwowane, w warunkach obecnych, zobaczymy co będzie zimą, ale nie powinno być większych różnic.
0 x

monolith1
Klubowicz
Posty: 492
Rejestracja: 10 sty 2012, 18:38
Multipla: jtd 110 km,2002
Skype: heniek konieczny9
Lokalizacja: pasikurowice.wroclawska49
x 17

Re: MI i MII

#20 Post autor: monolith1 » 21 paź 2012, 09:18

tez cos dodam moja mk1 w dislu 1.9 110 km .w wiekszosci poruszam sie po wroclawiu a wiadomo jaki jest wroclaw i spalanie wychodzi mi w granicach 5.8 do 6.2 i nichce byc wieksze
0 x
Heniek.
790-767-513

ODPOWIEDZ