Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
-
- Posty: 1196
- Rejestracja: 10 gru 2016, 21:50
- Multipla: jtd115 KM,2004
- Lokalizacja: chorzów
- x 52
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
Gratulacje zakupu oby sporo spontanów i zlotów zaliczyla do zobaczyska na jakims spontanie i oczywiscie za rok na zlocie w Świętokrzyskiem
0 x
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
A dziękuję
Update odnośnie autka:
Poprawne amorki powinny wpaść w przyszłym tygodniu
Przy płukaniu układu chłodzenia rozciekła się chłodnica - za chwilkę powinna wpaść nowa.
No i skoro amorki już jadą to pora zmówić osłonę silnika
Update odnośnie autka:
Poprawne amorki powinny wpaść w przyszłym tygodniu
Przy płukaniu układu chłodzenia rozciekła się chłodnica - za chwilkę powinna wpaść nowa.
No i skoro amorki już jadą to pora zmówić osłonę silnika
0 x
- tomek204x
- Posty: 47
- Rejestracja: 24 lut 2015, 10:45
- Multipla: JTD 110 KM 2001
- Lokalizacja: Chyżne/Myślenice
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
Marcin jak tam prace bo temat widzę staną w miejscu a jestem ciekaw postępów.
0 x
Było:
2x Fiat 126P
Renault Clio 1.2 91r.
Renault Clio 1.8 16V x2sz
Renault Clio 2.0 16V SPORT 2002r.
Fiat Multipla 1.9 JTD 110KM 2001r w pakiecie Zendera.
Jest:
Mercedes-Benz Vito 112 CDI 2.2 2003r. 8-osobowy skóra
BMW e46 touring 330D Mpakiet 2002r.
2x Fiat 126P
Renault Clio 1.2 91r.
Renault Clio 1.8 16V x2sz
Renault Clio 2.0 16V SPORT 2002r.
Fiat Multipla 1.9 JTD 110KM 2001r w pakiecie Zendera.
Jest:
Mercedes-Benz Vito 112 CDI 2.2 2003r. 8-osobowy skóra
BMW e46 touring 330D Mpakiet 2002r.
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
Hej trochę się terminy posypały i trzeba glebienie w czasie odłożyć. Ale zestaw amorków i sprężyn dotarł po dość długich perypetiach i wędrówce z niemiec przez turcję do mnie
Aktualnie Multipla służy dzielnie przy codziennych dojazdach do pracy w pełni się już przyzwyczaiłem do siedzenia tak wysoko (poprzednim autem bardziej się szorowało tyłkiem po ziemi).
Możliwe że wpadnie inne malowanie ale nie będę zdradzał szczegółów - pokarzę efekt jeśli zaistnieje
Podsumowując:
plany wielkie - czasu mało, ale z racji, że z multiplą nie mam zamiaru się rozstawać to nie pali mi się
Do zlotu już powinna ładnie nisko siedzieć - zastanawiam się też na dystansem ale to po obniżeniu ocenie co można zdziałać.
Aktualnie Multipla służy dzielnie przy codziennych dojazdach do pracy w pełni się już przyzwyczaiłem do siedzenia tak wysoko (poprzednim autem bardziej się szorowało tyłkiem po ziemi).
Możliwe że wpadnie inne malowanie ale nie będę zdradzał szczegółów - pokarzę efekt jeśli zaistnieje
Podsumowując:
plany wielkie - czasu mało, ale z racji, że z multiplą nie mam zamiaru się rozstawać to nie pali mi się
Do zlotu już powinna ładnie nisko siedzieć - zastanawiam się też na dystansem ale to po obniżeniu ocenie co można zdziałać.
0 x
-
- Posty: 794
- Rejestracja: 3 mar 2012, 09:07
- Multipla: były różne
- Lokalizacja: Luboń/k Poznań
- x 57
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
tylko po obniżeniu uważaj na miskę olejową po 1 jest aluminiowa 2 używki potrafią swoje kosztowac
0 x
- karmelki
- Klubowicz
- Posty: 673
- Rejestracja: 15 wrz 2013, 19:40
- Multipla: BUSSO 2.5 V6 24V
- Lokalizacja: Leszno
- x 34
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
coś o tym wiem bo moje sprężynki po dwóch latach se usiadły i przez ostatnie 2 miesiące dwie miski załatwiłem jedna 650 a druga 580 złociszy i w końcu powiedziałem stop i 360 poszło na nowe sprężynki całe szczęście że troszkę pojęcia mam i robocizna za darmo była
0 x
BYŁY FIAT 126p[600], FIAT 126p[650], FORD FIESTA, FORD ESCORT wszystkie na ,,F''
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
Marzul jakie sprężyny i amorki kupiłeś , sam szukam żeby zglebic
0 x
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
Hej,
Jaro ja kupiłem takie:
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-s ... 7512735450
ale jeszcze Ci nie powiem jak to śmiga i jak to działa bo jeszcze nie udało się założyć.
Za namową a raczej poradą kolegów z forum o gubiących się miskach olejowych zakładam też osłonę na silnik ale koleś z allegro coś się nie odzywa to teraz ten element mnie blokuje
Wracając do samego zestawu amorki+sprężyny to patrząc na amorki jakie tam dali do zestawu to bieda (teraz nie pamiętam ale jakieś niszowe firmy) mam nadzieję, że chociaż skok mają skrócony.
Gdy zgłębiałem temat gleby do mazdy 323 (moje poprzednie auto) to większość polecała dobrej jakości standardowe amorki (gleba o max 40mm podobno się sprawdza, powyżej już niby lepiej o skróconym skoku - mam też znajomego który jeździ na -30 na standardowych amorkach i nie narzeka) może to lepsza opcja niż kompletny zestaw.
Jaro ja kupiłem takie:
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-s ... 7512735450
ale jeszcze Ci nie powiem jak to śmiga i jak to działa bo jeszcze nie udało się założyć.
Za namową a raczej poradą kolegów z forum o gubiących się miskach olejowych zakładam też osłonę na silnik ale koleś z allegro coś się nie odzywa to teraz ten element mnie blokuje
Wracając do samego zestawu amorki+sprężyny to patrząc na amorki jakie tam dali do zestawu to bieda (teraz nie pamiętam ale jakieś niszowe firmy) mam nadzieję, że chociaż skok mają skrócony.
Gdy zgłębiałem temat gleby do mazdy 323 (moje poprzednie auto) to większość polecała dobrej jakości standardowe amorki (gleba o max 40mm podobno się sprawdza, powyżej już niby lepiej o skróconym skoku - mam też znajomego który jeździ na -30 na standardowych amorkach i nie narzeka) może to lepsza opcja niż kompletny zestaw.
0 x
Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie
Jasne że podrzucę fotki jak tylko będzie założone
Ps:
Gdyby na przyszłość ktoś przeglądał wątek a link do aukcji był już nie aktywny to zestaw (amorki i sprężyny) są firmy TA Technix.
Ps:
Gdyby na przyszłość ktoś przeglądał wątek a link do aukcji był już nie aktywny to zestaw (amorki i sprężyny) są firmy TA Technix.
0 x