Nie no porzucić nie porzucę Mućki, co i rusz słyszę że to drobiazg musi być jakiś... tylko znaleźć kogoś kto naprawia, a nie tylko ma warsztat i "panie ja tylko nowe robię bo tu mi komp pokaże i to wymienię, a jak takie to se szukaj że bo tu jest na kilometr ze dwudziestu mechaników"... i każdy mówi to samo...Paarys pisze: ↑11 lut 2020, 18:15Z tego wpisu wynika, że w desperacji chłopie jesteś i jeszcze chwila, a możesz nie wytrzymać tej sytuacji, i choć nie że zdecydujesz się na wyprowadzkę, to ogłosisz chęć pożegnania się z Multiplą... Ech... Trzeba jakoś pomóc...
A powiem Ci jeszcze, że w Lublinie i okolicach jest sporo Multipli, ale pomimo zaczepek, to mamy takie pustkowie jak Ty w Rzeszowie...
Szukam szpeca od Mućki Rzeszów
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 22 sty 2020, 21:58
- Multipla: 1.9JTD, 105KM, 1999r
- x 5
Re: Szukam szpeca od Mućki Rzeszów
0 x
Voldi
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Szukam szpeca od Mućki Rzeszów
Nie wiedziałem, że do Multipli potrzebny jest specjalny "szpec", brzmi jak kosmiczna technologia. Z drugiej strony w Twoich okolicach mechanicy wychowani są na wszelkiej maści TDI-kach, folcwagenach, ałdi itp, bo swego czasu tam nic innego nie jeździło
0 x
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 22 sty 2020, 21:58
- Multipla: 1.9JTD, 105KM, 1999r
- x 5
Re: Szukam szpeca od Mućki Rzeszów
Jak tak sobie posłuchałem tego co mówią jak dzwonię od zakładu do zakładu to się czuję jakbym naprawdę ufokiem był co do passato golfo audi podobnych to masz rację. Jest tego tu aż za dużo. Najlepsze jest to że miałem iść do mechanika który sam jeździ audi 80tką z początku lat 90tych ale stwierdził że staroci nie robi bo mu się nie chce. Dziś wziął ktoś mućkę do roboty w końcu jutro będę wiedział na czym stoję. Jak uratuje będzie super, jeśli nie... Będzie gorzej.
0 x
Voldi
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 22 sty 2020, 21:58
- Multipla: 1.9JTD, 105KM, 1999r
- x 5
Re: Szukam szpeca od Mućki Rzeszów
Ok dziś było u mnie dwóch młodych chłopaków. Rano wzięli, wieczorem odstawili pod dom Mućkę. Uratowana. Poprzedni właściciel reperował na własną rękę i zrobił to tak, że, tu cytat "poupiertalał co się dało a reszta to drutoza, więc nie miało prawa działać" wymiana regulatora na pompie ciśnienia paliwa, węże, uszczelki ba nawet śruby mocujące musieli dać nowe (regulator używany dali) koszt z robotą 380zł. Chyba znalazłem mechanika dla mojej Muci
0 x
Voldi
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Szukam szpeca od Mućki Rzeszów
No popatrz, nie potrzeba było wzywać techników z NASA. Znając stare JTD wiedziałem, że to będzie pierdoła Jedyny minus to cena wymiany używanego regulatora ciśnienia
0 x
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 22 sty 2020, 21:58
- Multipla: 1.9JTD, 105KM, 1999r
- x 5
Re: Szukam szpeca od Mućki Rzeszów
To i tak nic w porównaniu z innymi co mi krzyczeli o generalce dla tego silnika ;D
Cena którą podałem jest z przyjazdem z kompem wieczorem, diagnoza, dziś rano zabrali spod chaty i oddali pod chate na koniec serwis door to door
Jestem szczęśliwy bo serce się krajało jak ona taka chorutka stała tam na dworze i nie mogła sobie pochasać po drogach p.s. do Ciebie i tak bym się odezwał koło wiosny jeśli mogę, podjechałbym może bo kilka mankamentów mam jeszcze na oku w niej a słyszałem że jesteś najlepszym doktorkiem od Muciek
0 x
Voldi